Clasorul cu timbre ( 19 )

17 comentarii (+add yours?)

  1. evergreenstory
    feb. 21, 2010 @ 16:16:30

    am facut si eu parte dintr-un club de filatelie, in copilarie

    Răspunde

  2. rebelu
    feb. 21, 2010 @ 20:01:41

    eu am ramas cu sechele din copilarie! 🙂

    Răspunde

  3. Lillee
    feb. 22, 2010 @ 05:35:56

    In ton cu sezonul, nu?

    Răspunde

  4. rebelu
    feb. 22, 2010 @ 07:37:53

    exact.

    Răspunde

  5. vio
    feb. 25, 2010 @ 16:17:07

    astea sint timbrele de la posta din ro? am primit asemanatoare din estonia (pe vederi), din romania doar clasicele cu „cultura populara”, mai precis cu o strachina din radauti – suceava si una cu o explicatie mai vaga, din transilvania. le pun si eu pe blog cind ma adun din restante. 🙂

    Răspunde

  6. rebelu
    feb. 25, 2010 @ 18:08:16

    astea nu sunt timbre uzuale. de regula la posta gasesti doar timbre uzuale mici si urite care au un unic scop, acela de a plati serviciul postal. astea sunt in primul rind timbre de colectie si se gasesc in puncte speciale de vinzare, de regula tot pe la unele oficii postale.

    Răspunde

  7. vio
    feb. 25, 2010 @ 18:14:02

    vaaai, nu pot sa cred ca un filatelist poate cataloga unele timbre, indiferent care ar fi ele, ca „urite” 🙂
    e drept ca nu-s minunate:)
    am intseles. dar daca un colectionar are chef sa lipeasca un „timbru de colectsie” pe o scrisoare, e dreptul lui, nu? (atita timp cit are grija sa fie acoperita valoarea transportului) (vai ce m-am mai exprimat!)

    Răspunde

  8. rebelu
    feb. 25, 2010 @ 18:28:32

    asta am spus-o pentru un nefilatelist, dar am uitat ghilimelele! 🙂

    binenteles ca o poate face. poate lipi pe scrisoare orice timbru ( din tara din care trimite scrisoarea ) neobliterat. adica nestampilat.

    Răspunde

  9. vio
    feb. 25, 2010 @ 18:31:06

    aha, mersi de explicatie.
    nu stiam ca e obligatoriu sa trimiti cu timbre din tsara in care are loc expedierea. e monopol postal in fiecare tsara? ca de ex daca gasesc in UE o tsara care sa aplice cam acelasi tarif cu Germania, in principiu as putea lipi un timbru nemtsesc in Belgia sa zicem si nici n-ar fi derutant, pentru ca valoarea e tot in euro. 🙂

    eee? 🙂

    Răspunde

  10. rebelu
    feb. 25, 2010 @ 18:48:29

    nici un eeee! nu merge. 🙂
    adica nu pot lipi un timbru din germania pe o scrisoare trimisa din romania de la braila ( orasul meu ) la bucuresti, de ex. pentru ca serviciu il face posta din romania si ea vrea banii. nu ca ar deranja-o prea mult citiva euro, da nu se poate.
    in alta ordine de idei m-am inscris si eu pe postcrossing. acum descifrez ce si cum.

    Răspunde

  11. vio
    feb. 25, 2010 @ 19:33:20

    uite, chiar nu stiam treaba asta braila buc timbru romanesc.

    tsi-am raspuns la mine cu postcrossing. dar cred ca mai lung decit pe site. ce-am uitat acolo: primesti pe mail id-ul vederii si tot pe mail primesti instiintsarile cu hurray! vederea ta cu id xxxx a ajuns! fii pe faza ca de-acu primesti si tu ceva! 🙂

    Poti sa-ti completezi in profil ce ai vrea sa primesti, sa scrii de ex. ca vrei vederile in plic (nu tsi-as recomanda:)) ca e mai scump de trimis in plic sh probabil o sa fii injurat, eu nu prea pleznesc de bucurie cind vad astfel de dorintsi, dar m-am conformat pina acum…). ce vrei e o chestie asa, nu e o obligatorie. adica eu scriu pliz nu-mi trimitetsi serpi si tu potsi sa-mi trimits fix o vedere cu un sarpe. clar ca eu o sa ma bucur de numai si o sa ma mai gindesc daca inregistrez vederea:)).

    ia zi, ce tsari ai extras? 🙂

    Răspunde

  12. vio
    feb. 25, 2010 @ 19:34:01

    Răspunde

  13. rebelu
    feb. 25, 2010 @ 19:38:19

    multumesc, vio!
    trebuie sa-i trimit o vedere unei doamne din finlanda

    Răspunde

  14. vio
    feb. 25, 2010 @ 19:45:16

    fain:)
    finlanda e una din tsarile „campioane”, potsi sa te uitsi pe statistici, la citsi locuitori are tsara, cred ca unul din 20 sint pe postcrossing:) habar nu am. natsia conducatoare la nivel de useri e SUA cu vreo 27 mii. Finlanda are vreo 12 mii de useri, dar au trimis mai multe vederi decit cei din State. 🙂

    daca vrei sa vezi pe unde am trimis eu si in cit timp au ajuns si cam cum e distributia pe tsari (desi sint convinsa ca romania are alt algoritm fatsa de germania), aici:
    http://www.postcrossing.com/user/dovira/stats

    si inceeeerc sa ma abtsin sa mai intreb eu diverse, macar in urmatorul timp. pe tema vederilor adica.

    postez acum timbrele mele din ro si estonia:), stampilate:)

    Răspunde

  15. rebelu
    feb. 25, 2010 @ 19:50:36

    moama! misto grafice si informatii.
    da’, stiu ca dureaza chiar si o luna de zile!. abia astept!

    Răspunde

  16. vio
    feb. 25, 2010 @ 20:14:40

    tsine de noroc, daca userul tocmai atunci e-n concediu:))
    pe domnitsa asta o astept eu sa se-ntoarca acasa:)
    http://www.postcrossing.com/user/photographer

    ps ce misterios ca n-ai zis cui anume trimitsi!!!! :))

    (am pus timbrele in final!)

    Răspunde

  17. rebelu
    feb. 25, 2010 @ 20:54:27

    poate am noroc!
    http://www.postcrossing.com/user/DivotedDiva

    ma duc sa-ti vad timbrele!

    Răspunde

Lasă un comentariu