Ricsa

Cred ca mi-ar fi o rusine imensa daca in China aflindu-ma  m-as lasat carat intr-o ricsa de un culi voinic cit degetul meu cel mic !
Si cind ma gindesc ca multa lume apeleaza la un asemenea mijloc de transport.
Ce sa mai zic atunci de cel care si-a carat singur crucea cu o coroana de spini pe cap si stimulat cu lovituri de bici !
16 comentarii (+add yours?)

  1. Cris
    Ian 22, 2010 @ 13:48:30

    Mie mi se par indieni cei din poza 😛

    Eu m-as lasa plimbata cu asa ceva…

    Răspunde

  2. photograph
    Ian 22, 2010 @ 15:18:22

    Da e penibil…

    Răspunde

  3. casatorita
    Ian 22, 2010 @ 15:20:18

    scuza-ma ca is cu alta treaba dar zi-mi si mie te rog cum de ai bagat pe blog „live traffic blog”..unde l-ai bagat mai bine zis..ca eu nu reusesc sa-l bag pe nicaieri si m-a apucat paranoia..vreau sa stiu din ce tara is vizitata..te rog

    Răspunde

    • rebelu
      Ian 22, 2010 @ 18:53:04

      dai clic pe ” get feedjit ” din live traffic-ul meu. pe site-ul feedjet clic pe ” widgets ” din bara verde. alegi ce vrei ” live traffic feed ” sau ” live traffic map ” etc si vei primi in partea de jos un cod html. nu te bucura ca nu e bun. e scris in javascript si wordpress nu accepta asa ceva. dar nu dispera. da clic pe ” wordpress com & my space compatible live traffic feed ” din bara de sus si in noua fereastra vei gasi codul care va merge. copy si paste in wordpress-ul tau in widgets, text. salvezi si gata.
      daca ai probleme nu te sfii. intreaba-ma.

      Răspunde

    • rebelu
      Ian 22, 2010 @ 18:57:33

      iar te protejezi!!!!

      Răspunde

  4. casatorita
    Ian 22, 2010 @ 19:06:06

    mi-e frica iar..nu stiu de ce..anyway imi apare scurt patratul ala..se mareste in timp cand intra lumea sau cum naiba? faza e ca ma cauta cineva dupa vechiul nick..stii tu care..si ma streseaza la max..

    Răspunde

  5. casatorita
    Ian 22, 2010 @ 19:06:25

    of nu ti-am multumit..>:D<

    Răspunde

  6. Lillee
    Ian 22, 2010 @ 20:22:21

    Da, si mie mi se pare penibil…ca si cum as avea sclav…Oricum nu m-as sui in asa ceva 🙂

    Răspunde

  7. snake
    Ian 23, 2010 @ 15:12:31

    sigur sunt indieni cei din poza si asta pt ca facuta in … India – se vede si in fundal :))

    plimbarea cu ricsa nu e o moda, e o necesitate din cauza aglomeratiei, un fel taxi uman… totusi, consider ca e o forma de sclavie!

    Răspunde

  8. John
    Oct 17, 2012 @ 16:27:51

    e tare
    .

    Răspunde

Lasă un răspuns

